Krówki

Jeśli szukamy sposobu na bardzo dobrą reklamę i promocje swojej firmy to może krówki reklamowe będą wstanie spełnić nasze oczekiwania? Dlaczego akurat krówki? To są uniwersalne cukierki, które smakują każdemu, dlatego ich wykorzystanie to dobry sposób. Wybierajmy, zatem to, co działa, a wtedy na pewno będziemy bardzo zadowoleni z efektów. Wiele firm sceptycznie podchodziło do tego tematu, ale już zdanie zmieniły. Przede wszystkim, dlatego że krówki reklamowe to nie ulotki, których nikt już nie chce. Jeśli chcemy promować swoją firmę przez ulotki to nie ma to sensu.

Musimy ich wydrukować dziesiątki tysięcy, koszty będą wysokie, a efekty mogą być zerowe. To, dlatego lepiej będzie postawić na kilkanaście kilogramów krówek i rozdać je tym osobom, które spotykamy koło swojej firmy. Na pewno na tym zyskamy, a nie stracimy. Taka promocja jest niesamowicie skuteczna. Każdy, kto chce może wybrać odpowiednią firmę, która zrealizuje jego zamówienie. Firma powinna mieć jasną ofertę, czyli ile musimy zapłacić biorąc piętnaście kilogramów, a ile, jeśli chcemy dwieście kilogramów. W profesjonalnej firmie cena uzależniona jest właśnie od ilości. Im bierzemy więcej krówek tym cena jest niższa, a zatem może lepiej będzie właśnie na taką zwiększoną ilość postawić?

Skoro to nam się tak opłaca to znaczy, że warto taką ewentualność rozważyć. Na piętnaście kilogramów wejdzie prawie tysiąc trzysta cukierków. To bardzo dużo, dlatego warto właśnie na to postawić. Naprawdę nie ma większego problemu żeby taką ilość krówek reklamowych rozdać. Zdziwimy się jak szybko będą one znikać, a my będziemy donosić nowe i nowe. Lepiej w takim razie od razu postawić na większą ilość, bo zrealizowanie kolejnego zamówienia te kilka dni potrwa. Nie możemy doprowadzić do tego, że podczas akcji promocyjnej w połowie zabraknie nam cukierków. To byłoby odebrane negatywnie przez potencjalnych klientów i nasza firma wiele by straciła na swoim wizerunku. Tworzenie własnego wizerunku zajmuje wiele czasu, ale stracić go można bardzo szybko.


Opublikowano

w

przez

Tagi:

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *