Firmy wybierają najlepsze dla swoich potrzeb słodycze reklamowe w oparciu o wielkość etykiety. Im jest ona większa, tym więcej przydatnych informacji można na nich umieścić. Nadruki na słodyczach mają postać kolorową i mogą przedstawiać fotografię lub dowolną grafikę. Jednak czy tak dużych rozmiarów słodycze reklamowe są praktyczne w codziennym użytkowaniu? Czy ekonomiczne jest rozdawanie klientom dużej tabliczki, zamiast jednego lub dwóch cukierków? Oczywiście że nie. Dlatego tak zwane masowe słodycze reklamowe mają swoich przedstawicieli. Są nimi cukierki krówki, karmelki oraz pojedynczo pakowane czekoladki. W ich przypadku również można umieścić nadruki na opakowaniu, ale są one odpowiednio mniejsze. Jeśli nie wiesz jakie słodycze promocyjne zamówić na potrzeby swojej firmy, niezbędnych informacji może ci udzielić nasza firma. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać najważniejsze informacje dotyczące cen, terminów dostawy oraz warunków, na jakich zamówienie zostanie zrealizowane, w tym również dostępnej formy płatności za słodycze reklamowe.
Duże opakowanie to duży nadruk reklamowy
przez
Tagi:
Dodaj komentarz